Заявка

Заявка на участь у Міжнародному молодіжному конкурсі волонтерських проектів -2014


I. ОРГАНІЗАЦІЯ

1. Назва організації ( навчального закладу)
Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст


2. Поштова адреса (з індексом): 53520 вул. Степова 27,Б 
с. Преображенка, Томаківський район, Дніпроптеровська обл


Телефон: 05668 39354


Електронна пошта: zosh-preobrazhenska@yandex.ua


3. ПІБ керівника проекту
Залюбовський Микола Васильович-вчитель інформатики



4. Номінація проекту: проекти допомоги


***

II. ПРОЕКТ

  1. Назва проекту: Допомога пораненим в АТО 


2. Мета проекту
  • Допомогти швидше реабілітуватися раненим бійцям
  • Вселити віру солдатам у масштабній підтримці населення
  • Бути безпосереднім учасником у відстоюванні прав і свобод українського народу на самовизначення та територіальну цілісність
  • Закріпляти навички у роботі з населенням
  • Закріпляти навички у роботі з комп’ютерною технікою та прикладними програмами
  •  


  1. Опис проблеми, яку збиралася вирішити організація
  • Максимально залучити громаду
 села Преображенки не бути байдужим до подій, які відбуваються на Сході України
  • Всіляко надавати посильну допомогу бійцям АТО
  • Зібрати необхідні речі  та продукти раненим бійцям




4. Очікувані результати проекту

Короткостроковий вплив
      Закріпити навички використання ІКТ та програмування.
      Прививати любов до Батьківщини, виховувати небайдужість до людей які опинилися в скрутному становищі.
      Допомогти швидше реабілітуватися раненим бійцям
      Вселити віру солдатам у масштабній підтримці населенням
      Бути безпосереднім учасником у відстоюванні прав і свобод українського народу на самовизначення та територіальну цілісність країни
      Закріпляти навички у роботі з населенням


Довгостроковий вплив
  • Взяття педколективом та обслуговуючим персоналом школи під опіку воїнів-односельців у наданні одноразової грошової допомоги
  • Взяття класами під опіку воїнів для регулярних поповнень рахунків на мобільних телефонах (за рішенням куренів)
  • Виготовлення “фєнічок” в міру можливостей та передачею на лінію фронту бійцям АТО
  • Написання листів воїнам-односельцям, та воїнам АТО
  • Зібрати колекцію прапорів військових частин, які боронять Україну






5. Цільові групи, задіяні в проекті
Учні, колективи школи (педагогічний, техпрацівники), батьки дітей, мешканці сільської ради, гості села


6. Детальний опис проекту

Опис ходу проекту

«У зв’язку з різким загостренням ситуації на фронті в міський шпиталь надійшли нові поранені бійці. Як повідомляють волонтери, зараз бійці дуже потребують допомоги.
Необхідні:вода (в розфасовці 0,5,1,5 і 5 літрів), фрукти, чай кава, печиво, цукерки, сир, ковбаса, домашня їжа, томатний сік, різні фруктові соки. Дуже потрібні також теплі чоловічі речі для того, щоб було в що переодягнути пораненого. Необхідні також картки поповнення рахунку для мобільних.
Можна провідати бійців. Адреса госпіталю: м. Дніпропетровськ, вул., Комсомольська, 63, відремонтоване хірургічне відділення, 1 поверх. Телефони для довідок: 0973923016, 0676352633, 0632300327»
 

Таке оголошення було знайдено в Інтернеті вчителями школи.Було запропоновано підключитися до цієї акції всьому колективу школи, від малого до великого. Проект отримав назву«Допомога пораненим в АТО» і школа включилася в роботу.
Відбулося засідання координаційної ради 15.01.2015, де було прийняте рішення:
ú  Довести до відома всіх учасників навчально-виховного процесу про старт проекту
ú  Визначити обсяги роботи з куренями та розподіл обов’язків
ú  Клопотати перед адміністраціє школи про виділення службового приміщення для складування принесених речей та продуктів
ú  Розмістити оголошення в соціальних мережах про потреби ранених, які перебувають на лікуванні
ú  Намалювати малюнки, написати листи, виготовити поробкиз підручних матеріалів, наплести «Фєнічок»
З 19.01.2015 в школі закипіло, загуло… Розпочалася цікава робота. Адже це для наших захисників. Адже це для наших старших братів та батьків.
Місцем складування було визначено підсобне приміщення кабінету інформатики. І звичайно, відповідальними за попередній прийом, складування і часткове сортування стали господарі цього кабінету-учні 10 класу на чолі з класним керівником Залюбовським МВ.
Не було такого дня, щоб не поповнювався склад новими і новими надходженнями (перелік додається). Найбільше було зібрано питної води- близько 1100 літрів. Несли все, що може знадобитися для госпіталю.
Небайдужими були і мешканці преображенської громади: одні приносили консервацію, інші – солодощі (варення повидло, мед), хтось приносив бинти, марлю, мірний матеріал.Було принесено багато простирадл (як нових, так і бувших у використанні).
Настав час сортування, комплектації, завантаження. Активну участь взяли учні 10, 8,11 класів. 30.01.2015 було розсортовано білизну, складено у поліетиленові мішки. В кожен мішок покладена супроводжуюча відомість про якість та кількість. Пораховано та відскановано листи, малюнки та талісмани. А всього їх було – понад 100.Робота кипіла майже дві години.
Розпочалася погрузка на транспорт. Вантажили у мікроавтобус класного керівника 10 класу Залюбовського МВ. Гадали, що все не влізе. Але вправно розміщували товар Семенов Стас та Падух Михайло і, на велике здивування багатьох, влізло. Аж під дах. Але люди ще приносили. Вмістили все. І останньою вантажили випічку, яку пекли в шкільній їдальні наші кухарі Сінішина СО та Давидюк ІО. Допомагали їм Скупа ЮА, Лола ІМ, Корогодська ЛА, Чаленко ТА та ін.
Все. Справу зроблено, вантаж упаковано, в бусику розміщено. Тепер аби без пригод довезти. Але Микола Васильович – водій з досвідом. 31.01.2015 довіз.
Зі слів Миколи Васильовича, волонтери були здивовані та радісні. Здивовані маленькою сільською школою і мешканцями села, котрі відгукнулися на прохання і за короткий термін зібрали найнеобхідніше. Здивовані кількістю привезеного. Радісні за те, що захисники мають надійний тил моральної, психологічної та матеріальної підтримки.
Понад 10 бійців взято класами під опіку для поповнень рахунків мобільних телефонів.
Слава Україні! Героям Слава!




7. Дати реалізації проекту
15.01.2015-31.01.2015

8. Етапи проекту в хронологічному порядку
  1. Засідання учнівської координаційної ради школи та рішення стартувати в проекті
  2. Складання чорнового варіанту плану підготовки та проведення акції «Допоможи пораненому в АТО»
  3. Розподіл  обов’язків в групах (класах)
  4. Тестування виконавцями проекту учнів певних класів 5-9,11кл
  5. Накопичення матеріалу(збір необхідних речей для поранених)
  6. Вивчення інструкції, як працювати з накопиченим матеріалом
  7. Сортування матеріалу
  8. Оформлення проекту учнями 10 класу (презентація, публікація, стінна газета, веб-сайт, блог, виступ на загальношкільній лінійці)
  9. Самоаналіз
  10. Усунення недоліків в проекті, внесення змін
  11. Підготовка додаткових засобів для захисту проекту (схеми, карти, опитувальники, копії листів, копії малюнків, вироби-плетінки (фенечки) і  ін..)
  12. Тренування захисту проекту
  13. Сам захист
  14.  Доставка зібраних речей в госпіталь м. Дніпропетровська


9. Аналіз, відгуки про проведений проект
Ключовими моментами допомоги на прохання волонтерів була вода питна та постільна білизна як нова так і бувша у використанні. Зібрано води 1040 літрів та 192 простирадла. Також приносили речі від харчів до різних речей. Всього на суму до 14 000 грн.


. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

1. Спонсорська підтримка: родини дітей школи, педколектив, обслуговуючий персонал школи, односельці та гості села.
2. Чи брали ви участь у конкурсі в минулих роках? Ні, не брали. 
3. Як дізналися про конкурс. Через відділ освіти присланий лист  МОН України  від 26.01.2015  №4\1-19-11215 на електронну пошту школи.


Комментариев нет:

Отправить комментарий